PROPONOWANY ZAKRES USŁUG
I. Analiza i opracowanie zaawansowanych działań promocyjno – marketingowych wraz z wdrożeniem
Etap opracowania:
1. Wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania na rodzaj i ilość działań promocyjnych.
2. Przeprowadzenie audytu widoczności w Internecie.
3. Wybranie najlepszych dla firmy działań promocyjnych, w których mogą znajdować się: • pozycjonowanie strony internetowej – opracowanie działań, które zwiększą widoczność w sieci, wybór odpowiednich słów kluczowych, analiza nasycenia słów kluczowych na stronie/w sklepie internetowym, optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych; • promocja w social mediach – opracowanie działań, które służą budowaniu dobrego wizerunku firmy i jej produktów/usług, zachęcają do kupna/skorzystania, budują świadomość konsumenta; • kampanie Google Ads – przygotowanie, konfiguracja i/lub kontrola przebiegu kampanii reklamowych; • internetowy marketing szeptany;
4. Opracowanie harmonogramu strategii działań – harmonogram w zależności od wyniku przeprowadzonych analiz może< zawierać m.in. rodzaj i częstotliwość publikacji treści, utworzenie kont/a w social mediach lub konfiguracja istniejącego profilu, działania w ramach marketingu szeptanego, działania konieczne do optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych.
ETAP wdrożenia Wdrożenie to realizacja zaleceń i/lub działań wskazanych w harmonogramie strategii działań.
Każdy przedsiębiorca, który skontaktuje się z IBRE otrzyma indywidualną analizę i harmonogram, które pozwolą na realizację działań na odpowiednim poziomie.
Działania w social mediach obejmują działania w obszarze wszystkich platform: Facebooka, Instagrama, LinkedINa, YouTube’a, TikToka czy Pinteresta. W zależności od zapotrzebowania, działania mogą polegać m.in. na utworzeniu profilu bądź jego konfiguracji i aktualizacji, przygotowaniu i publikacji postów, odpowiadaniu na wiadomości i komentarze, pomocy w przygotowaniu materiałów foto i video, pomocy w organizacji live’ów, a także na przygotowaniu i kontrolowaniu przebiegu kampanii reklamowych.
II. Audyt przedsiębiorstwa pod względem zaprojektowania strony internetowej wraz z jej wdrożeniem.
Etap opracowania: • przeprowadzenie analizy zapotrzebowania • przygotowanie mapy strony internetowej, która ma powstać w wyniku audytu • przygotowanie treści na stronę główną i/lub podstrony • przygotowanie projektu graficznego strony internetowej
Etap wdrożenia: • zakodowanie projektu w językach programowania, którymi są przede wszystkim HTML, CSS, JavaScript • dopasowanie projektu strony do urządzeń mobilnych takich jak telefon czy tablet • umieszczenie projektu graficznego do systemu zarządzania treścią • przeniesienie kompletnej strony na docelową domenę internetową
Usługa została podzielona na warianty, w ramach których można zdecydować się na: • standardową stronę o różnym stopniu zaawansowania • stronę wzbogaconą o dodatkowe moduły tj. kalendarium, portal społecznościowy czy kreator Warianty zostały skonstruowane w taki sposób, by mogły być dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.
III. Opracowanie procesów biznesowych obejmujących zaprojektowanie sklepu internetowego wraz z wdrożeniem
Etap opracowania: • wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania • przygotowanie mapy sklepu oraz listy produktów oferowanych w sklepie • przygotowanie treści na stronę główną i/lub podstrony • przygotowanie projektu graficznego sklepu internetowego
Etap wdrożenia: • zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań B2B • zakodowanie projektu graficznego w językach programowania • dopasowanie projektu do urządzeń mobilnych (telefony, tablety) • umieszczenie projektu graficznego do systemu zarządzania treścią (CMS) sklepu internetowego • podłączenie systemu płatności online • przeniesienie kompletnego projektu na docelową domenę internetową
Usługa została podzielona na warianty, w ramach których można zdecydować się na: • standardowy sklep o różnym stopniu zaawansowania • sklep wzbogacony o dodatkowe moduły tj. kalendarium, portal społecznościowy czy kreator Warianty zostały skonstruowane w taki sposób, by mogły być dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.
KONTAKT
Jesteś zainteresowany współpracą? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania szczegółów .