PROPONOWANY ZAKRES USŁUG

I. Analiza i opracowanie zaawansowanych działań promocyjno – marketingowych wraz z wdrożeniem

Etap opracowania:

1. Wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania na rodzaj i ilość działań promocyjnych.

2. Przeprowadzenie audytu widoczności w Internecie.

3. Wybranie najlepszych dla firmy działań promocyjnych, w których mogą znajdować się:
• pozycjonowanie strony internetowej – opracowanie działań, które zwiększą widoczność w sieci, wybór odpowiednich
słów kluczowych, analiza nasycenia słów kluczowych na stronie/w sklepie internetowym, optymalizacja strony
internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych;
• promocja w social mediach – opracowanie działań, które służą budowaniu dobrego wizerunku firmy i jej
produktów/usług, zachęcają do kupna/skorzystania, budują świadomość konsumenta;
• kampanie Google Ads – przygotowanie, konfiguracja i/lub kontrola przebiegu kampanii reklamowych;
• internetowy marketing szeptany;

4. Opracowanie harmonogramu strategii działań – harmonogram w zależności od wyniku przeprowadzonych analiz może<
zawierać m.in. rodzaj i częstotliwość publikacji treści, utworzenie kont/a w social mediach lub konfiguracja istniejącego
profilu, działania w ramach marketingu szeptanego, działania konieczne do optymalizacji strony internetowej pod kątem
wyszukiwarek internetowych.

ETAP wdrożenia
Wdrożenie to realizacja zaleceń i/lub działań wskazanych w harmonogramie strategii działań.

Każdy przedsiębiorca, który skontaktuje się z IBRE otrzyma indywidualną analizę i harmonogram, które pozwolą na realizację działań na odpowiednim poziomie.

Działania w social mediach obejmują działania w obszarze wszystkich platform: Facebooka, Instagrama, LinkedINa, YouTube’a, TikToka czy Pinteresta. W zależności od zapotrzebowania, działania mogą polegać m.in. na utworzeniu profilu bądź jego konfiguracji i aktualizacji, przygotowaniu i publikacji postów, odpowiadaniu na wiadomości i komentarze, pomocy w przygotowaniu materiałów foto i video, pomocy w organizacji live’ów, a także na przygotowaniu i kontrolowaniu przebiegu kampanii reklamowych.

II. Audyt przedsiębiorstwa pod względem zaprojektowania strony internetowej wraz z jej wdrożeniem.

Etap opracowania:
• przeprowadzenie analizy zapotrzebowania
• przygotowanie mapy strony internetowej, która ma powstać w wyniku audytu
• przygotowanie treści na stronę główną i/lub podstrony
• przygotowanie projektu graficznego strony internetowej

Etap wdrożenia:
• zakodowanie projektu w językach programowania, którymi są przede wszystkim HTML, CSS, JavaScript
• dopasowanie projektu strony do urządzeń mobilnych takich jak telefon czy tablet
• umieszczenie projektu graficznego do systemu zarządzania treścią
• przeniesienie kompletnej strony na docelową domenę internetową

Usługa została podzielona na warianty, w ramach których można zdecydować się na:
• standardową stronę o różnym stopniu zaawansowania
• stronę wzbogaconą o dodatkowe moduły tj. kalendarium, portal społecznościowy czy kreator
Warianty zostały skonstruowane w taki sposób, by mogły być dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.

III. Opracowanie procesów biznesowych obejmujących zaprojektowanie sklepu internetowego wraz z wdrożeniem

Etap opracowania:
• wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania
• przygotowanie mapy sklepu oraz listy produktów oferowanych w sklepie
• przygotowanie treści na stronę główną i/lub podstrony
• przygotowanie projektu graficznego sklepu internetowego

Etap wdrożenia:
• zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań B2B
• zakodowanie projektu graficznego w językach programowania
• dopasowanie projektu do urządzeń mobilnych (telefony, tablety)
• umieszczenie projektu graficznego do systemu zarządzania treścią (CMS) sklepu internetowego
• podłączenie systemu płatności online
• przeniesienie kompletnego projektu na docelową domenę internetową

Usługa została podzielona na warianty, w ramach których można zdecydować się na:
• standardowy sklep o różnym stopniu zaawansowania
• sklep wzbogacony o dodatkowe moduły tj. kalendarium, portal społecznościowy czy kreator
Warianty zostały skonstruowane w taki sposób, by mogły być dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.

KONTAKT

Jesteś zainteresowany współpracą? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania szczegółów .